Чечени видресирували і залякали російське суспільство

У ватних спільнотах в топі одна тема - погрози Кадирова в бік українських депутатів. 
Росіяни (навіть націоналісти) реально від цього в захваті, а я реально в а*уї. 
Навіть не здогадувався, як же чечени за ці роки видресирували і залякали російське суспільство.
Вони щиро вважають, що дрібний московський вассал, який не може тримати під контролем навіть свою вотчину, насправді могутній і довгорукий, мов "Моссад" чи ЦРУ, і здатен одним клацанням пальців викрасти керівників сусідньої держави.
Їм навіть в голову не приходить, що у Кадирова зараз важкі дні, він вже кілька разів доповідав, ніби "терористи в Грозному знищені", а вони все відбиваються, від нього вимагають результатів, а результатів нема, він нервує, і на нервах робить необдумані заяви. 
Кавказці загалом схильні до імпульсивних яскравих жестів та гучних слів.
Раніше я, цілковито в контексті російського медіа-простору, також вважав чеченів супер-воїнами і юбер-бандитами, з якими ні в якому разі не варто зв'язуватися.
Але досвід бойових мистецтв довів, що вони - хоробрі та сильні чоловіки, в середньому більш маскулінні, ніж український загал, але так само падають, якщо їх зіб'єш. 
Війна ж остаточно навчила, що кров у всіх однаково червона.
Зараз, переглядаючи фотографії з першої російсько-чеченської війни, я не відчуваю жодного тремтіння. 
Лише розчулення та захват - хлопці, як же я вас тепер розумію. 
Як я розумію ваш неоковирний одяг, строкаті цивільні автомобілі, на які ви встановлювали стару радянську зброю. 
Я вдивляюся в їх обличчя, і не бачу нічого страшного, навпаки, всі до болю близькі, тільки хіба що не по-нашому бородаті - молоді хлопці, неголені дорослі чоловіки, - я бачив таких же на нашому фронті, з тим же втомленим поглядом і тією ж рішучістю.
Пам'ятаєте, як російським солдатам на кожному кроці увижалися "американські найманці", а нашим - "чечени-кадирівці"? 
Я вже давно не чув від українців подібних балачок. Зник чужий міфічний страх, ми тепер самі собі легенда. 
Зате спостерігаю, як серед росіян потроху постає лютий образ "українського нациста".
Дмитро Різниченко
Чечени видресирували і залякали російське суспільство Чечени видресирували і залякали російське суспільство Reviewed by Редактор on 12:50 Rating: 5
На платформі Blogger.