Еволюція «Кримнаша»

Еволюція Кримнаша моїми очима. Сьогодні до мене одізвався старий знайомий, з яким я не спілкувався практично з весни. 
Тобто, ми перетинались і пізніше, але замість поговорити получалось так: він вмикав грампластинку з голосом телезвізди Кісільова, я швидко стомлювався перекрикувати грампластинку і припиняв випадкове спілкування. 
І от на днях він почав мене активно шукати. (Слід віддати йому належне - це доволі складно, але він упоравсь). 
Ми зустрілись, він сидів і дививсь мені в очі з розумінням. Я торкнувсь старих тем, пригадав кілька нових, і щось увесь час насторожувало. 
Адже замість завченних з весни речегасел, на кшталт "Зато Крим Наш", "Путін бог войни", "Америкоси пасасут", я, здиймаючи очі до очей, бачив дивно розуміючий погляд. Він кивав, піддакував і іноді навіть перебивав, вставляючи потрібне слово. 
Нарешті пролунала й причина таємничої поведінки. 
- Займі двєсті рублєй. Пажалуста. Больше нє у ково папрасіть.
Я гордо піднявсь і стряхнув незвідки взявшоюся левовою гривою. Я сказав йому: 
- Хочу запам'ятати твій запопадливий блищик у очах. 
Краще давай розстанемось на тій ноті, що я - колись, може бути, у гарному настрої, - віддам тобі свої двєсті рублєй, під виглядом, що їх запозичив.
Ніж подарувати тобі гроші зараз і знов півроку слухати те, що вже чув. 
Мою пропозицію він прийняв з розумінням. 
Завжди давайте шанс людям, друзі.
Ali Tatar-zade
Еволюція «Кримнаша» Еволюція «Кримнаша» Reviewed by Редактор on 13:51 Rating: 5
На платформі Blogger.